onsdag 15 september 2010

I'm Back

Yes, jag måste nog först och främst att byta namn på denna. Jag bor ju fasiken inte i Umeå längre.
Nej, nej, nej, mycket har ju hänt sedan senast och nu är jag tillbaka, eller såsom topicen säger I'm Back, i Sundsvall, Soundvalley, söndsvall!

Som jag sa så har mycket hänt och att återberätta allt i ett endaste inlägg, nja, det har jag inte riktigt lust med. Utan nu skall vi fira, fira att jag gör ett försök att blogga lite igen.

Så grattis till dig som läser detta, för dom som inte gör det. Ja dom gör inte det helt enkelt. Så dom kommer att missa denna extravaganta läsningen, men vet samtidigt inte om det heller, så dom kommer nog inte lida.




Så idag står målning på schemat, denna förbannade väggfan (ursäkta svordomarna), måste verkligen bli klar. Foton på detta får väl komma då det är färdigt, då rummet ser väldigt tråkigt ut, utan möbler och fondväggen måste bättras på. Men sen, sen så kommer det att bli fint, tillslut, när nu det blir.
Ingen som har en billig och fin soffa till övers?
Hör isf av er med en kommentar, ett sms, ett fax, ett mail, eller gå in på www.jagbehoverennysoffaredanidag.com och signa upp!

OBS, hemsidan är inte min, och har inte med detta att göra. Det kallas tydligen humor, men jag vet inte jag, om det verkligen var så roligt?

Aja, dags att hugga penseln i låret, se upp för artären, för det ska vara färg på väggen, inte blod.
Dags att bli målarlasse och co: för nu ska här målas!!

Öppna en burk, ta fast en skurk!
jag är över och ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar